توضیحات
کتاب صوتی مهارتهای تلفنی
کتاب مهارتهای تلفنی اثری فوقالعاده از مری ریچاردز، گویندگی خانم سپیده صدقی است که رهنمودها و تکنیکهای تبدیل شدن به یک ابر کاربر تلفنی را به شما آموزش میدهد.
بدست آوردن یک مشتری جدید نسبت به ابقای یک مشتری قدیمی هشت برابر بیشتر هزینه دارد. ابرکاربرهای تلفنی به حفظ وفاداری مشتری کمک میکنند. با فراگیری تکنیکهای ضروری کتاب مهارتهای تلفنی (The telephone skills pocketbook)، کنترل همهی تماسهای تلفنیتان را بدست گیرید و هر روز بهرهی بیشتری کسب نمایید.
کتاب صوتی مهارتهای تلفنی
مری ریچاردز (Mary Richards) نویسندهی این کتاب، سابقهی آموزشی، بازاریابی بینالمللی و مدیریت عمومی دارد. سالها کار در طراحی و ارائه آموزش به سازمانهای دولتی و خصوصی، جوانان و افراد مسن، افراد مشتاق یا آنهایی که راغب نبودهاند، برای وی تجربهای ارزشمند فراهم نموده که وی اکنون از آن برای خلق انتشارات در زمینهی مهارتهای تجاری و منابع درسی جهت ارائه به کارآموزان بهره میبرد. او در این اثر پیغامی محکم برای هر کسی که نیاز به نمایش تصویری حرفهای و پویا از طریق تلفن دارد، ارائه میدهد.
در حالیکه تکنولوژیهای در حال توسعه، پیشرفتهای مستمری را در سیستمها و روشهای ارتباطاتی فراهم میسازند، تلفن همچنان جزء اصلی ارتباطات تجاری است. از زمانی که تلفن از یک کالای نادر به آیتمی معمول و عادی تبدیل شده، ارتباط ما با آن تغییر یافته است و قدر این وسیله را نمیدانیم. ما فراموش میکنیم که تلفن هم ابزاری تجاری و هم وسیلهای برای ارتباطات است. به این ترتیب باید تلفن را به عنوان دارایی مهم و کلیدی تجاری محسوب نماییم.
کتاب صوتی مهارتهای تلفنی
برخوردها، شیوهها و تکنیکهای تلفنی به طور گسترده با هم متفاوت هستند. شاید شما یک ابر کاربر باشید. در مقیاسی بین ابر کاربر تا کاربر عادی، احتمالاً شما بسته به موقعیت، حستان، یا فشاری که تحت آن هستید در سطوح مختلفی میباشید. احتمال دارد در رسیدگی و برخورد با شکایات مشتری “فوقالعاده” باشید ولی اگر قرار باشد تماسی برای فروش بگیرید، چند سطح پایینتر بیایید. یا احتمالاً وقتی کارتان بستگی دارد به تماس تلفنی یا وقتی رئیستان دور و بر شما است کمتر عادی و غیررسمی باشید.
کتاب صوتی مهارتهای تلفنی
مطمئن شوید که با فرد صحیح سروکار دارید، سپس به حقایق بپردازید، بدون احساسات
– بگویید چه میخواهید (پرداخت یک صورت حساب)
– دریابید باید چه چیزی رخ دهد تا شما به آنچه میخواهید برسید (مدیر باید چک را امضا کند و تا جمعه هم نیست)
– این اطلاعات را به مشخصات در مورد کسی که باید اقدام کند و اینکه این موارد چه زمانی انجام میشوند مبدل سازید (“پس مدیر کی برمیگردد، شما از او بخواهید تا چک را امضا کند و من اول وقت روز دوشنبه دوباره تماس میگیرم”)
– بیان کنید که چه اقدامات پیگیرانهای را انجام خواهید داد تا مطمئن شوید که این اتفاق میافتد (احتمالاً شما الان گرفتارید، من جمعه زنگ میزنم تا یادآوری کنم)
– رکورد پیشرفت کار را حفظ کنید و در صورت لزوم تماسهای پیگیری را به صورت کتبی ثبت و نگهداری کنید.
– برنامهتان را دنبال کنید- پایداری و استمرار نتیجهبخش است (اول از همه جمعه زنگ بزنید و دریابید که چک چه ساعتی امضا میشود، دوباره سر همان ساعت زنگ بزنید، و اگر فکر میکنید ضروری است یکبار دیگر هم زنگ بزنید تا چک کنید که امروز پست جک را انجام میدهند)
– تماس بگیرید و دریافت چک را تصدیق کرده و تشکر نمایید.